sobota, 10 września 2016

Wielkie zmiany nadchodzą!

Cześć,
W tej krótkiej notce mam dla Was informacje na temat tego, do czego doszłam w ciągu kilku ostatnich tygodni.
1. Postaram się dodawać więcej zdjęć do recenzji książek - mam nadzieję, że się uda, a fotografie się Wam spodobają.
2. Oficjalnie ogłaszam, że nie będzie jako takich wieczorków filmowych. Mam jeszcze chyba 15 zaległych recenzji książek, o filmach nie wspominam. Oglądam dużo filmów i zwyczajnie się z tym nie wyrabiam. Postanowiłam więc, że recenzje filmów będą się pojawiać sporadycznie i tylko wtedy, gdy recenzowany film będzie ekranizacją powieści, którą czytałam i recenzowałam. Wtedy będzie to coś w stylu Książka vs. Film.
3. Wpadłam na pomysł pisania krótkich opinii na temat kupowanych przeze mnie czasopism - Świat Wiedzy oraz Świat Wiedzy Historia. Spróbujemy, zobaczymy, jak się przyjmie.
4. Mój Instagram (magnificent_lpsoldier) będzie służył do pokazywania Wam, co aktualnie czytam, więc wbijajcie śmiało.
5. Strona na Facebooku powróci do życia w celu kontaktu z Wami.
6. Przypominam o książkach, które za symboliczną kwotę znajdą nowego właściciela (zakładka Wyprzedaję domowe zapasy)

To by było na tyle. Napiszcie w komentarzach, co sądzicie o tych zmianach.

Pozdrawiam,
Ines de Castro

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.