piątek, 15 stycznia 2016

Nowe zdobycze w całej rodzinie

Hejka! Co u Was słychać?  Ja jestem chyba na książkowym kacu, mimo że ostatnie,  co czytałam to ,,Trzy metry nad niebem". Może to głupio zabrzmi,  ale nie mam weny do czytania a tym bardziej do pisania.  To okropne! Te dwie czynności to właściwie całe moje życie.  No, ale zabieramy się za temat tego posta.
Jak może wiecie,  w Biedronce jest teraz mnóstwo książek po 9,99. Takie akcje bardzo mi się podobają ze względu na to, że można tam znaleźć ciekawe pozycje,  o których nie usłyszelibyśmy gdyby nie Biedronka. Nie są to książki z ostatnich 2-3 lat, ale może to i dobrze- może za kilka lat powieści,  które teraz kosztują 40 złotych będzie można kupić w Biedronce w podobnej promocji?  Wybrałam się do owego sklepu i jakiś czas przeglądałam różne pozycje. Wybór był ogromny,  ale w końcu zdecydowałam się na kryminał/ książkę sensacyjną autorstwa Joanny Jodełki zatytułowaną ,, Polichromia". Książka ma około 300 stron i duże litery. Chyba będzie to lekka i szybka lektura.  Mój tata kupił sobie ,,Krocząc wśród cieni" a mama coś z serii ,,Detektywi z Private". Podejrzewam,  że wszystkie trzy wymienione w tym poście pozycje trafią na mój stosik TBR na luty lub marzec (w zależności, jak pójdzie mi lektura innych powieści). A Wy, kupiliście sobie coś w Biedronce? A może czytaliście coś z tego, co wymieniłam wyżej?  Podzielcie się, pochwalcie w komentarzach.  Buziaki
Ines de Castro

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.