piątek, 1 kwietnia 2016

Czytelnicze podsumowanie marca 2016 + BOOK HAUL + TBR na kwiecień

Cześć!
Dziś mam dla Was naprawdę długi post, gdyż jest to połączenie czytelniczego podsumowania z book haulem, którego nie robiłam osobno dla każdej paczki oraz ze stosikiem TBR na ten miesiąc. Nim jednak zaczniemy, chcę Wam powiedzieć, że przepraszam za zaległości w recenzjach filmów, ale w marcu zebrało się tego naprawdę sporo ze względu na to, że nadrabiałam Wieczory Filmowe z kwietnia. Teraz oglądam pewną serię filmów, dla której będzie grupka osobnych postów, więc jak zobaczę wszystkie części to zabiorę się za recenzje. Na razie postaram się nadrobić zaległości z marca, mam nadzieję, że się uda :).

Czytelnicze podsumowanie

W marcu przeczytałam dość mało, w porównaniu do innych miesięcy, bo tylko 5 książek. Nie jestem dumna z tego wyniku, ale mam nadzieję nadrobić to w kwietniu. Ale co przeczytałam?


  • ,,7 razy dziś" - powieść młodzieżowa z silną główną bohaterką. Pozytywnie mnie zaskoczyła, skłania do refleksji. Przy czytaniu powieść Lauren Oliver po prostu zapiera dech w piersiach.
  • ,,Chłopak nikt" - książka dorwana na promocji. Czaiłam się na nią dość długo i z przyjemnością przeczytałam pierwszy tom przygód Zacha. Głównego bohatera pokochałam, a autor zyskał w moich oczach swoim nietuzinkowym pomysłem.
  • ,,Tajemnica Boga" - bardzo ciekawa powieść polskiej autorki, którą porównałam do połączenia twórczości Dana Browna z Jamesem Rollinsem. Kapitalnie napisana historia pokazująca, co ludzie zrobią dla poznania sekretu władzy.
  • ,,Pod podłogą" - debiut polskiego pisarza, thriller psychologiczny. Nie był to do końca mój gatunek powieści, ale nie ukrywam, że książka jest bardzo dobra. Świetnie jest pokazany umysł człowieka męczący się z chorobą.
  • ,,Kto czyta książki, żyje podwójnie" - króciutki zbiór opowiadań w formie elektronicznej. Niektóre opowiadania mnie zachwyciły, inne po prostu były dobre, ale ogółem jestem na tak. Recenzja się pisze :)
No by było na tyle, pod spodem macie zdjęcia okładek tych powieści...


  


 BOOK HAUL

Czas na książki, które do mnie przybyły z różnych źródeł. Część to prezenty kupione dla innych, ale nie mogłam się oprzeć i się nimi nie pochwalić. A więc przybyły do mnie...

  • ,,Zaginiony Świat" - kontynuacja świetnego ,,Parku Jurajskiego" w cudownym wydaniu. Upolowana za 25 zł w Biedronce.
  • ,,Chłopak nikt" - wyczajona w księgarni internetowej dadada.pl za niecałe 10,50zł. Świetna powieść w niskiej cenie.
  • ,,Tajemnica Boga" - egzemplarz recenzencki otrzymany od wydawnictwa Oficynka, za co jeszcze raz serdecznie dziękuję :).
  • ,,Pod podłogą" - jak wyżej.
  • ,,Córka rzeźbiarza" - autobiografia Tove Jansson kupiona dla mamy na Święta.
  • ,,Inferno" - najnowsza powieść Browna w cudownym, ilustrowanym wydaniu specjalnym. Kupiłam ją dla taty na Święta i urodziny.
  • ,,Żywienie w sporcie" - prezent urodzinowy dla mojego przyjaciela. Jest to wartościowy przewodnik po strefie żywienia dla sportowców.
  • ,,Kamienie na szaniec" - lektura szkolna, dostałam ją na Święta w ślicznym wydaniu filmowym. Zaczęłam już czytać, ale o wrażeniach będziecie mogli przeczytać w recenzji.
  • ,,Krew i stal" - moje kolejne podejście do fantastyki, powieść otrzymałam od wydawnictwa SQN i serdecznie dziękuję :).


 

 Otrzymałam również 4 ebooki i jednego audiobooka od księgarni selkar.pl:

  • ,,Kto czyta książki, żyje podwójnie"
  • ,,Antologia rok 2012"
  • ,,Słodko gorzko"
  • ,,Sekrety czytania"
  • ,,Umrzeć przed śmiercią" - audiobook

TBR na kwiecień

Jak zauważyliście, nie przeczytałam NIC ze swojego marcowego stosiku, więc w tym miesiącu mam mniej ambitne plany, ale o nich niżej:
  • skończyć ,,Kamienie na szaniec"
  • skończyć ,,Krew i stal"
  • kontynuować lektury na historię, czyli ,,Legnickie pole" oraz ,,Król z żelaza"
  • może przeczytam ,,Zagubionego herosa", bo utknęłam w połowie
  • czekam na kilka egzemplarzy recenzenckich, ale nie zdradzę Wam jakich :)
To chyba tyle z tego, co chciałam Wam dziś przekazać. Dziękuję Wam za to, że tak licznie odwiedzacie mojego bloga i komentujecie posty. Mam nadzieję, że pod tym wpisem również pochwalicie się swoimi nowościami, pozycjami przeczytanymi lub planami na kwiecień.
Pozdrowionka,
Ines de Castro

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.