czwartek, 7 lipca 2016

Wakacyjne informacje: wyjazd i inne ważne wydarzenia

Cześć!
Chciałabym poinformować Was, że pomysł prowadzenia bloga z moją przyjaciółką nie wypalił, więc już ciągle będę tu sama, tak jak dotychczas. Mam nadzieję, że się Wam nie znudzę :).
Przez następny tydzień nie będzie żadnych wpisów, bo wyjeżdżam do Włoch. Jeśli chcecie jakieś zdjęcia z tego wyjazdu, to dajcie znać w komentarzach, a pojawi się osobny wpis o wycieczce.
Po moim powrocie, będziecie mogli znaleźć na blogu nową stronę - wyprzedaż książek. Mam u siebie bowiem książki, z których wyrosłam albo mi się nie podobały. Będzie je można kupić (cena do ugadania, zależna od ilości książek i jakie to będą pozycje; koszt wysyłki pokrywa kupujący, który także wybiera sposób wysłania książki) albo się wymienić (tutaj czekam na to, co ktoś zaproponuje - wtedy wysyłka na własny koszt). Dwie książki będzie można otrzymać gratis do zamówienia, są to bowiem typowe ,,szczotki wydawnicze" z wielkimi jak byk napisami EGZEMPLARZ RECENZENCKI, więc żeby nie było, oddam je za darmo, ale tylko osobie, która coś u mnie kupi. Więcej szczegółów pojawi się po moim przyjeździe, jednak już teraz mówię Wam, że książek jest naprawdę sporo i część z nich była tu recenzowana (np. pójdzie ,,Pod podłogą" - ale dopiero jak do mnie wróci, bo pożyczyłam; ,,Krew i strach"; natomiast ,,Zamek Griffithów" oraz ,,Shylock się nazywam" to te darmowe do zamówienia). Każdy znajdzie coś dla siebie, jednak będą to głównie pozycje dla młodszej młodzieży.
Oczywiście, będzie się pojawiało więcej recenzji, bo wojaże na lipiec zostaną zakończone dokładnie 14.07. Później zniknę w sierpniu, ale może do tego czasu trochę nadrobię.
Życzę Wam zaczytanych wakacji, a jeśli ktoś już ma pytania do wyprzedaży moich booków, to zapraszam to kontaktu mailowego: swiatksiazkoholiczekblog@gmail.com

Ines de Castro

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.