niedziela, 28 lutego 2021

Book haul: luty 2021


 Luty był miesiącem moich ferii studenckich, więc mając dużo wolnego czasu, dużo uwagi poświęciłam polowaniu na okazje oraz nowym projektom. Zaowocowało to aż 12 nowymi książkami w mojej biblioteczce!

Książki otrzymane w ramach współpracy

Krwawe pozdrowienia z Rosji - Reidi Blake
Niespodziewana przesyłka od wydawnictwa, książka dokumentalna o polityce prowadzonej przez W. Putina. Nie są to koniecznie moje klimaty, ale może ją przeczytam, jeśli będę miała ochotę na ten gatunek.

Konkurenci się pani pozbyli - Jacek Galiński
Czwarty tom przygód Zofii Wilkońskiej, upiornej staruszki. Jestem już po lekturze - zabawnej i lekko przerażającej zarazem. Wkrótce recenzja!

Australijskie piekło - Radosław Lewandowski
Mój patronat i ogromny projekt, przy którym pracowało wiele osób. Książkę mogliście już wygrać w konkursach, a ja niedługo zapewnię Wam recenzję.

Layla - Colleen Hoover
Książka opisywana jako paranormal romance znanej autorki powieści romantycznych. Miałam już styczność z "klasyczną" Colleen Hoover i chętnie przeczytam ją w takiej odsłonie

Wyprawa po śmierć; Wikingowie. Najeźdźcy z północy; Wikingowie. Kraina proroka - Radosław Lewandowski [audiobooki]
Zestaw książek do słuchania otrzymany w paczce razem z Australijskim piekłem. Myślę, że za niektóre zabiorę się już niebawem.

 

Książki zakupione

Wszystkie pozycje, które kupiłam w tym miesiącu to książki używane, wypatrzone na olx. Mam tam swoje stałe kategorie, które śledzę, by móc uzupełnić poszczególne kolekcje książek. I w ten sposób zdobyłam: 

A wanted man; Gone tomorrow; Nothing to lose - Lee Child
Trzy pozycje w języku angielskim, czyli przygody Jacka Reachera w oryginale. Wszystkie w wydaniu brytyjskim w twardej oprawie, ponieważ tylko na takie poluję. Kupione u różnych osób, ale każda przyszła w bardzo dobrym stanie, a nie zapłaciłam za nie fortuny.


El hombre del traje color castaño - Agatha Christie
Powieść królowej kryminału w języku hiszpańskim. Twarda oprawa, stan idealny i niska cena - raj dla książkoholiczki! W dodatku niedawno widziałam dość swobodną ekranizację tej książki, więc z chęcią poznam (przetłumaczony) pierwowzór.

Uprowadzony - Lee Child
Drugi tom z kioskowej serii Jack Reacher. Ponad prawem. Grzbiety tworzą napis, dotychczas miałam tylko tom pierwszy i trzeci oraz te, które są dostępne na księgarnianych półkach. Jedyną metodą zebrania całości są właśnie książki używane i mam nadzieję, że z odpowiednią dozą cierpliwości jestem w stanie to zrobić!

 
 
Jakie Wy książki upolowaliście w tym miesiącu? Koniecznie dajcie znać!
Ines de Castro

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.