niedziela, 28 lutego 2021

Wrap up: luty 2021


Luty był dla mnie czasem relaksu i dobrych książek. Udało mi się przeczytać 11 pozycji, co jest dość dobrym wynikiem w porównaniu do innych miesięcy spędzonych w studenckiej rzeczywistości.


Ogólne podsumowanie

Poniżej przedstawiam Wam listę tytułów, które przeczytałam w tym miesiącu. Niektóre z nich zostaną zrecenzowane w najbliższych dniach.


Statystyki

Ostatnio zaczęłam prowadzić dokładniejsze statystyki czytanych książek, które nie skupiają się tylko na formie, w jakiej przyswoiłam daną książkę, ale także to, skąd pochodzi autor i jaka jest jego płeć.


Wyzwania czytelnicze

Możecie także rzucić okiem na to, jak idzie mi w wyzwaniach, które chciałabym zrealizować w tym roku. Mam takie trzy: Wielkobukowe Bingo Okładkowe, Wielkobukowe Bingo Czytelnicze oraz wyzwanie Nieprzeciętnej Polonistki, pani Alicji Podstolec. Na grafikach zapisałam tytuły przeczytanych książek, które dopasowałam do danej kategorii. Kolor granatowy mają książki ze stycznia, a różowy - z lutego.


 


Ile książek Wy przeczytaliście w lutym? Jesteście zadowoleni z wyników?
Ines de Castro

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.