niedziela, 29 października 2017

Konkurs #1 - Dance, Sing, Love

Cześć!
Przygotowałam dla Was konkurs w związku z otrzymaniem dodatkowego egzemplarza książki Dance, Sing, Love od wydawnictwa Editio. Przed wzięciem udziału w konkursie proszę Was o zapoznanie się z regulaminem.

Regulamin konkursu
1. Organizatorem konkursu jest blog Świat Książkoholiczek.
2. Nagrodą główną w konkursie jest egzemplarz bezpłatny (oznaczony pieczątką) powieści Dance, Sing, Love z autografem autorki.
3. Fundatorem nagrody głównej jest wydawnictwo Editio.
4. Konkurs trwa od 29.10.2017 do 05.11.2017, do końca dnia.
5. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się w komentarzu pod postem konkursowym według wzoru i udzielić odpowiedzi na pytanie.
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania i otrzyma informację o wygranej mailem. Wyniki pojawią się też na Instagramie oraz fanpage bloga.
7. Zwycięzca ma 3 dni od ogłoszenia wyników na podanie adresu do wysyłki. Jeśli tego nie zrobi, zostanie wyłoniony kolejny zwycięzca.
8. Koszty wysyłki ponosi organizator konkursu.
9. Aby otrzymać dodatkowe losy, należy:
Polubić na stałe stronę Świat Książkoholiczek na Facebooku
Zaobserwować na stałe Instagrama magnificent_lpsoldier
Obserwować bloga Świat Książkoholiczek
*osoby, które obserwują/lubią którąś z wymienionych rzeczy tylko czasowo, na konkurs, zostaną zdyskwalifikowane przy kolejnym konkursie*
10. Model zgłaszania się i pytanie konkursowe
Pytanie: Co jest Twoją największą pasją i dlaczego? (maksimum 5 zdań)
Model zgłaszania się:

Zgłaszam się!
Adres email:
Odpowiedź na pytanie:
Obserwuję bloga jako:
Obserwuję Instagrama jako:
Lubię stronę na Facebooku jako:
Za całkowicie wypełniony powyżej model, uczestnik otrzymuje 4 losy (zgłoszenie się, obserwacja bloga, obserwacja Instagrama, polubienie na Facebooku.


Powodzenia!
Ines de Castro

14 komentarzy :

  1. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: buleczka2002@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moją wielką pasją jest taniec. Gdy poruszam się w rytm muzyki czuję, że lata. Mimo zmęczenia, problemów nastolatki daje z siebie 100%, bo wiem, że to jest wewnątrz mnie. Niestety musiałam przerwać tańczenie z powodów zdrowotnych, ale bardzo mi tego brakuje. Komuś z boku będzie się wydawało, że jest to dziwne za czymś tęsknić, ale miłość nie musi być skierowana tylko do człowieka. "Taniec jest dla mnie jak powietrze, więc nie pytaj, po co tańczę".
    Obserwuje bloga jako: Karolina Resztak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do konkursu!
    Adres e-mail: katbooks00@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moją największą pasją jest rysunek. Kocham tworzyć coś nowego, przenosić swoje marzenia na kartki papieru. Zawsze gdy rysuję pochłania mnie to bez reszty na wiele pracochłonnych godzin. Uwielbiam rysować zarówno ołówkami jak i próbować nowych technik i przyborów. Każdy nowy szkic to dla mnie nauka i nowe wyzwanie :)
    Obserwuję Instagrama jako: basniarka
    Lubię stronę na Facebooku jako: Kasia Gruszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Adres email: 16carolajna16@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moją największą pasją jest oczywiście czytanie! Czytam nie tylko książki, ale i recenzje książek czy cokolwiek wpadnie mi w ręce. Czytanie jest dla mnie oderwaniem się od rzeczywistości, wkroczeniem w całkiem inny, nieznany dotąd świat. Czytam odkąd pamiętam i nie zamierzam tego zmieniać.
    Obserwuję bloga jako: Karolina Xyz
    Obserwuję Instagrama jako: Nie mam Instagrama. :)
    Lubię stronę na Facebooku jako: Karolina K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Adres email:sabka-sabka@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moją największą pasją są książki i muzyka,są to rzeczy bez których nie wyobrażam sobie życia.Kocham książki,ich wielobarwność i różnorodność gatunku i tematyki.Nie ma dla mnie znaczenia czy jest to książka nowa,czy z antykwariatu,ważne by każdej dać szansę przetrwania być może na wiele pokoleń.Podobnie jest z muzyką :)
    Obserwuję bloga jako:Sabina Fabczak
    Obserwuję Instagrama jako:sabcia18
    Lubię stronę na Facebooku jako:Sabina FK
    Baner;https://www.facebook.com/SABINAEWAANNAF/posts/10208291208557824

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Adres email:kocybik64@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja pasją jest gra w tenisa. Kiedy gram mogę odreagować stres i się wyluzować. Tenis pozwala mi się oderwać trochę od rzeczywistości...
    Obserwuję bloga jako:Marysia
    Obserwuję Instagrama jako:marysia_kocybik
    Lubię stronę na Facebooku jako: Marysia Kocybik

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Adres email: klaudiazegarek@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moją największą pasją są książki. Nie umiem obojętnie przejść obok księgarni i tak często jak tylko się da odwiedzam bibliotekę. Książki sprawiają, że mam możliwość przenieść się do innego świata, poznać nowe charaktery, a także są świetnym sposobem by oderwać się od szarej, nudnej, monotonnej rzeczywistości. Ponadto widok jak i obecność książek mnie w pewien sposób uspokaja i nie wyobrażam sobie życia bez nich.
    Obserwuję Instagrama jako: klaudiaaaa_z
    Lubię stronę na Facebooku jako: Klaudia Zegarek

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Adres e-mail dkowalewska362@gmail.com
    Lubię na gg jako Dagmara Kowalewska
    Obserwuje bloga jako Dagmara Kowalewska
    Istagrama nie posiadam


    Nie będę oryginalna- moją pasją są książki.
    Uwielbiam dać nogi no góry i spędzić ten czas przeżywając te emocje razem z bohaterami.
    To mój czas, tylko mój i cenię go sobie.
    Książki to moi przyjaciele
    I chcę ich mieć wiele, wiele
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bzmi ciekawie

    https://skucinska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.