środa, 2 marca 2016

Stosik TBR na marzec, czyli moje czytelnicze plany na ten miesiąc

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam Wam mój marcowy stosik TBR, czyli, jak już może wiecie z takiego wpisu w lutym, listę pozycji, które chcę przeczytać w najbliższym miesiącu. Na stosiku znajdują się książki tylko w wersji papierowej, ale na jedną z nich muszę jeszcze poczekać (do świąt). Są to w większości pozycje lekkie i (mam nadzieję) przyjemne. Myślę, że nie będę się przy nich nudzić. No cóż, zaczynamy:


  • skończyć ,,7 razy dziś" - zaczęłam ją w lutym i na razie ciężko mi cokolwiek o niej powiedzieć, mimo że jestem już na 200 stronie. Na razie mam mieszane uczucia, co może się zmieni po skończeniu lektury.
  • ,,Detektywi z Private. Igrzyska" - jedna z powieści James Pattersona. Moja mama była zachwycona jego stylem pisania. Może mi też przypadnie do gustu?
  • ,,Byłam tu" - ta książka stoi u mnie na półce od jakiegoś czasu. Zaczęłam ją czytać, ale nagle musiałam odpocząć od bohaterów, którzy mnie męczyli. Teraz chcę do niej wrócić, zaatakować od początku ze zdwojoną siłą i kto wie, może jeszcze stanie się moją ulubioną lekturą?
  • ,,Bezduszna" - tę książkę już przeczytałam, ale zbytnio nie wiem, o co w niej chodziło. Mam natomiast jej kontynuację, ale po kilku stronach zrezygnowałam i postanowiłam wrócić do pierwszej powieści z cyklu o przygodach Alexii.
  • ,,Na skraju jutra" - książka, na podstawie której powstał film z Tomem Cruisem. Tłumaczenie tytułu trochę mnie nie przekonuje, ale żyć, nie umierać- trzeba spróbować!
  • ,,Zagubiony Heros" - pierwsza część serii ,,Olimpijscy Herosi", gdzie mam nadzieję spotkać starych znajomych z serii książek o Percym Jacksonie. Oby ta seria mnie nie zawiodła i nie zraziła do twórczości pana Riordana...
  • ,,Syn Neptuna" - drugi tom ,,Olimpijskich Herosów". Myślę, że na jednym wdechu przeczytam ją zaraz po ,,Zagubionym Herosie", ale nie mogę niczego obiecać, bo nie wiadomo, czy seria będzie tak świetna jak pozostałe autorstwa Ricka.
  • ,,Kamienie na szaniec" - jest to moja kolejna lektura, ale planowałam się w nią zaopatrzyć. Po ekranizacji spodziewam się czegoś super, ale czy tak będzie? Nie wiadomo. Słyszałam opinie, że film jest kiepski w porównaniu do książki, a skoro ekranizacja mi się podobała, to powieść powinna być wielkim BUM! Oby babcia kupiła mi na święta to ładne wydanie z fotosami z filmu :) . 

A Wy jakie macie plany czytelnicze na marzec? Może mi coś doradzicie lub polecicie na kolejne miesiące? Zaległe recenzje będą się stopniowo pojawiać, więc nie bójcie żaby :)
Ines de Castro


1 komentarz :

  1. widzę,że masz naprawdę ciekawe plany na marzec!
    powodzenia w realizacji!😊
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.