poniedziałek, 14 marca 2016

Zapowiedzi #2 i #3 - ,,Pod podłogą" oraz ,,Tajemnica Boga"

Cześć!

Przybywam dziś do Was z zapowiedzią kolejnych książek, które wkrótce otrzymam od wydawnictwa Oficynka (oczywiście będą zdjęcia z UNBOXINGU). Obie pozycje zapowiadają się naprawdę ciekawie i już nie mogę się doczekać kiedy po nie sięgnę. W obu przypadkach są to książki polskich autorów, do których może w końcu się przekonam, bo na razie moje przygody z polskimi pisarzami zakończyły się fiaskiem. Pierwsze, co rzuca się w oczy w obu przypadkach to kolorowe, trochę abstrakcyjne okładki, które są cudowne... Mam też dla Was opisy z tylnej okładki i ogólne informacje o obu powieściach:

Tajemnica Boga
Karina Krawczyk

Seria: ABC
Format: 121x194, oprawa miękka

A gdybyś tak mógł spełnić każde swoje życzenie?

Pewne tajne ugrupowanie szuka sposobu na odkrycie boskiej tajemnicy. Tropy wiodą w różnych kierunkach. Pogłoski głoszą, że gdzieś żyją pustelnicy, którzy dawno już ją zgłębili. Nie mogąc ich odnaleźć, zdesperowani członkowie ugrupowania porywają jedyną osobę, która według nich może ich doprowadzić do upragnionego celu. A oni chcą osiągnąć... wszystko.

Karina Krawczyk – pasjonatka teorii spiskowych i kryminałów, wieloletnia właścicielka biura podróży i jednocześnie nauczycielka turystyki i hotelarstwa. Uważa, że „świat to za mało”, dlatego z optymizmem żyje każdą chwilą.








Pod podłogą
Michał Pstrucha
Seria: ABC

Format: 121x194, oprawa miękka


Jest już za późno na krok wstecz


Łukasz nie pamięta swojego dzieciństwa ani pierwszych siedemnastu lat życia. Urywki z przeszłości nawiedzają go tylko w snach. Odkrywanie zapomnianej prawdy komplikuje się, kiedy poszukiwany przez policję morderca pozostawia auto na podjeździe Łukasza. Od tej chwili jego życie przestaje być monotonne. Coraz częstsze wizyty policji, dziwne przypadku, niewyjaśnione zniknięcia... Teraz Łukasz, czy tego chce, czy nie, musi poznać prawdę o swojej przeszłości. Nawet jeśli będzie to kosztować więcej niż jedno życie. 
Michał Pstrucha – mieszka i pracuje w Łodzi. Lubi aktywnie spędzać czas, pisać i kręcić filmy. Thriller psychologiczny „Pod podłogą” jest jego debiutem.  

 

Ja widzicie, obie powieści zapowiadają się naprawdę genialnie. Fakt, są to thrillery itp., ale czym byłby świat bez odrobiny dreszczyku i gęsiej skórki? No nic, pozostaje mi czekać na paczuszkę z tymi cudeńkami w środku.
Czytaliście którąś z tych pozycji a może słyszeliście jakieś opinie? Piszcie w komentarzach co sądzicie o tych książkach :).
Ines de Castro

5 komentarzy :

  1. Pod podłogą to świetna książka, nie mogłam się od niej oderwać i nie mogę o niej zapomnieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, że ją dostanę. Po prostu nie mogę się doczekać, a twoja rekomendacja jeszcze podsyciła moją ciekawość tejże pozycji

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No, to prawda. Mam nadzieję, że w środku takie same cudo jak na zewnątrz :)

      Usuń
  3. Czytałam obie i obie zrobiły na mnie pozytywne wrażenie. Jednak to "Pod podłogą" zdecydowanie dostało ode mnie zielone światełko i świetną opinię! Chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.